Bestuur
Ons bestuur vergadert zo ongeveer eens per maand. Het bestuur draagt zorg voor het reilen en zeilen van de afdeling Pijnacker-Nootdorp.
Onder ‘wie is wie’ staan de contactgegevens van de bestuursleden.

Fractie
Onze raadsleden zijn er voor u! Graag nodigen wij u dan ook uit om zaken die belangrijk zijn voor u, uw buurt of de hele gemeente, met de fractie te komen bespreken. Hiervoor kunt u één van de raadsleden bellen of mailen. De PvdA-fractie vergadert in principe om de week op maandag.  Deze vergaderingen zijn openbaar en vinden plaats in het bestuurscentrum aan de Emmastraat 165 in Pijnacker, aanvangstijd 20.00 uur, bijwonen kan na aanmelding vooraf bij de fractievoorzitter. Onder ‘wie is wie’ staan de contactgegevens van alle fractieleden, inclusief de portefeuilles.

Ombudsteam
Ons ombudsteam staat klaar om mensen te helpen met wat Den Haag ‘de kleine problemen’ noemt. Noem ze klein, maar het gaat hier wel om grote ergernissen, zoals overlast, criminaliteit, juridisch getouwtrek, gebrekkige huisvesting. Allemaal zaken die mensen dagelijks raken.  Ombudswerk richt zich traditiegetrouw vooral op klachten over overheidsinstanties, maar wij kunnen je ook op weg helpen als je niet goed weet bij welke instantie je moet aankloppen. Dat kan bijvoorbeeld gaan over een geschil met de gemeente, bank, fiscus of ziekenhuis.
Pijnacker-Nootdorp@pvda-ombudsteam.nl