Veel steun voor een sociale en duurzame gemeente

Door Marieke van Bijnen op 25 maart 2018

Wij zijn blij en dankbaar met de prachtige verkiezingsuitslag voor Progressief Pijnacker-Nootdorp. 2939 kiesgerechtigde inwoners hebben op woensdag 21 maart jl. voor een socialere, groenere en duurzamere gemeente gekozen.

Wij mogen met vier raadsleden aan de slag voor onze inwoners, natuur, dieren, verenigingen, maatschappelijke organisaties en ondernemers. Dat kunnen we natuurlijk niet alleen doen, wij zoeken daarvoor samenwerking met andere partijen uit de gemeenteraad, maar ook met onze verenigingen, maatschappelijke organisaties en ondernemers. Maar wij willen ook in de komende jaren graag veel contact met u.

Voor ideeën die u voor ons heeft, knelpunten die u ervaart en ervaringen die u gehad heeft in en/of met de gemeente. U aansluiten mag natuurlijk ook, word lid van onze enthousiaste progressieve partij en werk mee aan een nog mooiere gemeente!

Marieke van Bijnen

Mijn naam is Marieke van Bijnen, ik ben 29 jaar oud en moeder van Isabelle (4 jaar oud) en Alexander (3 jaar oud). Wij wonen in de nieuwe wijk Keijzershof in Pijnacker. Voorheen hebben wij in Nootdorp gewoond. In mijn leven heb ik door mijn werk en vrijwilligerswerk met mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke

Meer over Marieke van Bijnen