Subsidies

Wij geven subsidie aan organisaties, of dit nu professionele organisaties of verenigingen zijn doet ons er niet toe, die bijdragen aan: • het versterken van de samenleving, bijdragen aan en sterke Civil Society • de maatschappelijke participatie van onze inwoners vergroten die dit nodig hebben en zelf nodig achten • de ontwikkeling van onze inwoners: mensen in beweging zetten • verbinding in de samenleving ontstaat: mensen elkaar ontmoeten, mensen elkaar gaan respecteren en waarderen, mensen voor elkaar gaan zorgen • bruis: dat de gemeente een aantrekkelijke plek is en blijft om in te leven

Nieuwsberichten over Subsidies

PvdA blij met aannemen motie door raad: 73 kinderen van wachtlijst

door Amarins Komduur-Daems op 28 oktober 2014

Bij de begrotingsbehandeling op 15 oktober jl. heeft de gemeenteraad unaniem ingestemd met de motie op initiatief van de PvdA-fractie om 73 kinderen per direct van de wachtlijst te halen voor ondersteuning vanuit het Jeugd- Sport- en Cultuurfonds. De antwoorden van het College op onze vragen over deze wachtlijst (zie ons eerder bericht hierover) kwamen

Pijnacker-Nootdorp, samen aan de slag!

door Redactie op 18 maart 2014

De Partij van de Arbeid in Pijnacker Nootdorp werkt aan het sterkere en sociale Pijnacker-Nootdorp van morgen. Wij staan voor een gemeente waar mensen op een prettige en goede manier met elkaar samen leven, werken en recreëren. Veel hiervan gebeurt helemaal vanzelf, vooral door ons rijke verenigingsleven. Wij hebben veel actieve inwoners die zich inzetten

De vijf van lijst vijf

door Amarins Komduur-Daems op 18 maart 2014